Chưa có tài khoản? (Đăng ký)       Quên mật khẩu?

DANH MỤC MÃ ISBN SÁCH TẶNG THEO CHƯƠNG TRÌNH CHUYÊN GIA CỐ VẤN ĐẠI HỌC CỦA DAAD NĂM 2023 - 2024 CỦA GIÁO SƯ HELMUT WEBER

slide4slide3slide2slide1

THÔNG BÁO SÁCH MỚI TẠI THƯ VIỆN ĐẠI HỌC KHOA HỌC

SÁCH NGOẠI VĂN DO CƠ QUAN TRAO ĐỔI HÀN LÂM ĐỨC (DAAD) TẶNG

Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition, 7th Edition

 

Description
For courses in Hospitality Marketing, Tourism Marketing, Restaurant Marketing, or Hotel Marketing.

Marketing for Hospitality and Tourism, 7/e is the definitive source for hospitality marketing.

Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusses hospitality marketing from a team perspective, examining each hospitality department and its role in the marketing mechanism. These best-selling authors are known as leading marketing educators and their book, a global phenomenon, is the leading resource on hospitality and tourism marketing. The Seventh Edition of this popular book includes new and updated coverage of social media, destination tourism and other current industry trends, authentic industry cases, and hands-on application activities.

Thống kê

1804120
  • Số đầu sách: 7052
  • Số cuốn sách: 22872
  • Tài liệu số: 4110
  • Tổng lượt truy cập: 1804120
  • Hôm nay: 514
  • Hôm qua: 1710
  • Tuần này: 5094
  • Tuần trước: 5220
  • Tháng này: 18864
  • Tháng trước: 734804
  • Đang online: 34